Administrator
Zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania inne:
- wykształcenie - min. średnie techniczne budowlane lub pokrewne branżowe odpowiednie do pełnionej funkcji- co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku- uprawnienia budowlane- mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania nieruchomości- umiejętność czytania map, dokumentacji technicznej i kosztorysowej- umiejętność rozmowy z tzw. trudnym klientem- chęć poszerzania wiedzy- wymagany własny samochód- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail : zarzad@smoborniki.plmiejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: 7.30-15.30 poniedziałki, 7-15 wtoreki - piątek, okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia
Oborniki
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 500 do 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach