Analityk ds. kontrolingu budowlanego
- tworzenie cyklicznych raportów zarządczych i zestawień,
- bieżąca analiza i rozliczanie budżetów inwestycyjnych,
- optymalizacja procesów, poszukiwanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań optymalizujących pracę działu,
- identyfikacja obszarów wymagających poprawy efektywności,
- tworzenie narzędzi analitycznych i raportowych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego związanych merytorycznie z zajmowanym stanowiskiem pracy a nieujętych w niniejszym opisie.
- doświadczenie w obszarze analiz,
- umiejętność przejrzystego przedstawiania danych i jasnego formułowania wniosków,
- samodzielność w działaniu,
- zaawansowana znajomość MS Excel,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość).
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie zajęć sportowych - Mutlisport
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie szkoleń i kursów