Analityk w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Wykonywanie prac związanych z rozwojem oraz administrowaniem systemu informatycznego LSI, w tym:
- zbieranie i analiza wymagań biznesowych zmian oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań zarówno pod kątem biznesowym, jak i technologicznym;
- współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w celu opracowania rozwiązań;
- wykonywanie analiz biznesowych, systemowych i funkcjonalnych zmian w systemach;
- dokumentowanie istniejących procesów oraz przygotowywanie propozycji ich modyfikacji;
- opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania;
- udział w testach, wdrożeniu, stabilizacji i optymalizacji gotowego rozwiązania;
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń informatycznych dla użytkowników systemu;
- udział w spotkaniach projektowych z biznesem i programistami oraz współpraca z nimi;
- praca w samoorganizującym się zespole z wykorzystaniem metodologii Agile;
- przygotowywanie raportów na podstawie danych z systemu LSI.
- minimum 6 miesięcznego doświadczenia w analizie biznesowej/ analizie danych;
- minimum rocznego doświadczenia w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- znajomości założeń metodyk zwinnych (w tym SCRUM);
- znajomości narzędzi tworzenia specyfikacji analitycznej i testowej;
- umiejętności przygotowywania raportów z wykorzystaniem języka SQL;
- umiejętności przygotowywania wizualizacji raportów w Power BI;
- umiejętności dokumentowania procesów;
- zdolności myślenia analitycznego;
- komunikatywności oraz łatwości w prezentowaniu złożonych procesów i koncepcji;
- umiejętności zarządzania własnym czasem;
- umiejętności rozwiązywania problemów oraz krytycznego myślenia.
- znajomość UML i BPMN, w tym narzędzi typu: Case, np. Enterprise Architect;
- znajomość Redmine;
- znajomość Axure;
- znajomość języka SQL;
- znajomość Power BI.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.