Asystent / Asystentka ds. Kadr
- Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
- Kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
- Współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
- Pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
- Znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- wsparcie doświadczonego zespołu
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe