Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager
- Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży;
- Komunikacja i koordynacja: triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań;
- Rozliczenia: obsługa wydatków, zamówień i faktur, podstawowe śledzenie budżetu, kontrola płatności, współpraca z finansami przy zamknięciach miesiąca;
- Operacje biurowe: zaopatrzenie biura, rezerwacje sal, zgłoszenia serwisowe, reagowanie na incydenty oraz organizacja małych wydarzeń/offsite’ów;
- Polityki i compliance: utrzymanie dokumentacji procedur, rejestrów i zasad BHP/biurowych; wsparcie administracji HR i finansów, onboardingu i lekkich procesów zakupowych.
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
- Doświadczenie w podobnej roli co najmniej 2 lata;
- Doskonałe zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
- Samodzielność, skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Analityczne myślenie i praktyczna znajomość MS Excel;
- Podstawowa wiedza w zakresie finansów i księgowości;
- Potwierdzone doświadczenie w pracy z informacjami wrażliwymi.
- doświadczenie w pracy w branży IT
- podstawowa wiedza z zakresu prawa i ekonomii
- język niemiecki
- Stabilną i ciekawą pracę w małym, dynamicznym zespole, w środowisku międzynarodowym;
- Wsparcie dla rozwoju zawodowego, w tym budżet na szkolenia;
- Wynagrodzenie odpowiednie do doświadczenia i kwalifikacji;
- Kontrakt b2b lub umowa o pracę w pełnym wymiarze;
- Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
