Asystent / Asystentka Zarządu
- Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu,
- Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
- Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
- Organizację imprez firmowych i zewnętrznych
- Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
- Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
- Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji.
- Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Wspieranie Działu HR w różnych zadaniach
- Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
- Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Znajomość pakietu Microsoft Office oraz Canva
- Gotowość do pracy w trybie stacjonarnym
- Dyspozycyjność
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi
- Dyskrecja i lojalność
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
- Stabilne zatrudnienie
- Stałe wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
- Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
- Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne,
- Program płatnych poleceń pracowniczych
- Programy Motywacyjne
- Konkursy oraz inne eventy
- Prywatną opiekę medyczną LUXMED
- Karta MultiSport
- Ubezpieczenie Grupowe
- Bezpłatne szkolenia językowe (angielski, niemiecki)
- Profesjonalne wdrożenie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz szkolenia na każdym etapie zatrudnienia