Asystent / Asystentka Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która:
- dba o terminowość załatwiania spraw m.in. korespondencji z organami władzy państwowej i samorządowej,
- przygotowuje odpowiedzi i dba o obsługę korespondencji,
- prowadzi wszystkie sprawy administracyjno – biurowe niezbędne do sprawnego funkcjonowania jednostki,
- organizuje proces przepływu informacji i dokumentów pomiędzy jednostką zatrudniającą a innymi jednostkami organizacyjnymi,
- obsługuje klientów,
- dba o wizerunek sekretariatu oraz gabinetu bezpośredniego przełożonego,
- prowadzi księgi inwentarzowe jednostki,
- wspiera pod względem administracyjno – organizacyjnym projekty realizowane w jednostce,
- współpracuje z jednostkami organizacyjnymi.
- wykształcenie wyższe I stopnia (licencjat) dziedzina nauk humanistycznych, ekonomicznych, bądź nauk prawnych),
- co najmniej 1 rok doświadczenia z obszaru obsługa klienta, praca biurowa,
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność i komunikatywność.
- zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze z długoterminową perspektywą;
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny;
- dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych;
- dodatkowe dni wolne;
- elastyczne godziny pracy;
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
- preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- przyjazne środowisko pracy.