Audytor wewnętrzny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Kandydatem na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Brodnicy,w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu, zwanego dalej kandydatem, może być osoba, która posiada:1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, któregoobywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego,przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) wykształcenie wyższe,5) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalnościgospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,6) kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzania audytu wewnętrznegookreślone w art. 286 ustawy o finansach publicznych:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government AuditingProfessional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association ofChartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification inControl Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub CharteredFinancial Analyst (CFA), lub- złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytorawewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub- uprawnienia biegłego rewidenta, lub- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomemukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przezjednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodniez odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznychlub prawnych,7) znajomość standardów audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej dla sektora finansówpublicznych oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej,8) znajomość przepisów prawa w zakresie :- ustawy o samorządzie powiatowym,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy - Prawo zamówień publicznych,- ustawy o ochronie danych osobowych,9) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej przy wykonywaniupodobnych czynności, w tym na pokrewnych stanowiskach,10) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolność logicznegoi analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność pracyw zespole, komunikatywność, umiejętność opanowania w sytuacjach konfliktowych,dyspozycyjność.---------------------------------------------------------------------------------------------Praca na 1/2 etatuUmowa na czas określony min. 6 miesięcyGodz. pracy od 8:00 do 12:00
Brodnica
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 650 do 4 550 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy