Audytor wewnętrzny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Audytor wewnętrzny
Wymagania inne:
Kandydatem na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Brodnicy, w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu, zwanego dalej kandydatem, może być osoba, która posiada:1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) wykształcenie wyższe;5) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;6) kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub- złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub- uprawnienia biegłego rewidenta, lub- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;7) znajomość standardów audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej,8) znajomość przepisów prawa w zakresie:- ustawy o samorządzie powiatowym,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy - Prawo zamówień publicznych,- ustawy o ochronie danych osobowych;9) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej przy wykonywaniu podobnych czynności, w tym na pokrewnych stanowiskach;10) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność opanowania w sytuacjach konfliktowych, dyspozycyjność.Wymagania określone w pkt 1 - 7 są niezbędne.------------------------------------------------------------Praca w wymiarze 1/2 etatuUmowa o pracę na czas określony minimum 6 miesięcyGodz. pracy: 08:00-12:00
Brodnica
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 650 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
