Audytor wewnętrzny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne wobec kandydata:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;5) posiada wyższe wykształcenie;6) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego (wynikającez art. 286 Ustawy o finansach publicznych):a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government AuditingProfessional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association ofChartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification inControl Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub CharteredFinancial Analyst (CFA) lubb) złożył, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznegoprzed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lubc) uprawnienia biegłego rewidenta lubd) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomemukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przezjednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodniez odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznychlub prawnych;7) minimum 3 letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego;8) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikachsamorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów regulującychfunkcjonowanie audytu wewnętrznego w jst, standardy audytu wewnętrznego.Wymagania dodatkowe:1) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne,organizacyjne, komunikacyjne, terminowość, umiejętność pracy w zespole, odporność nastres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista;2) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office.
Mielec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 250 do 10 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
Warunki pracy:1) wymiar czasu pracy nie mniejszy niż 1/4 etatu, praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji;2) umowa na czas określony, na zastępstwo na okres usprawiedliwionej nieobecności pracownika;3) wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) w przedziale 5250-10500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatek funkcyjny max. 2900 zł, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%),pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy ZapomogowoPożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie;4) miejsce pracy Mielec, ul. Żeromskiego 26, (budynek bez windy) oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec;5) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy i instytucjami zewnętrznymi.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
