Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Kłodzko

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Data dodania: wczoraj

Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

Praca.pl

Data dodania: 2024-12-09

Customer Success Manager

Wynagrodzenie przy umowie o pracę: bez prowizji: 9000 - 12.500 z prowizją: 15000 - 18500 Wynagrodzenie na umowie B2B: bez prowizji: 10000 - 14500 z prowizją: 16000 - 20500 Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

MAOBI Group

Data dodania: 2024-12-09