Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Medicover sp. z o.o.

Data dodania: 2024-11-21

Kierownik ds. obsługi klienta

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania: 2024-11-18

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania: 2024-11-06