Customer Service Specialist (dział marek własnych)
- Wdrożenie nowego projektu produkcji marki własnej dla klienta zagranicznego
- Kompleksowa obsługa klienta (telefoniczna, mailowa lub bezpośrednia), np. odpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z produktem/produkcją
- Obsługa bieżących zamówień marek własnych
- Współpraca z innymi działami w celu udzielenia klientowi wymaganego wsparcia
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
- Język angielski zaawansowany w mowie i piśmie (codzienna współpraca z klientem z Wielkiej Brytanii)
- Zarządzanie projektami (monitorowanie i raportowanie)
- Umiejętności miękkie w komunikacji z osobami na różnych poziomach w firmie
- Elastyczność w działaniu
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią motywacyjną
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta multisport