Digital Media Planner z doświadczeniem
MTR Media działa na rynku od 1995 roku, jesteśmy więc jedną z najstarszych w kraju nieprzerwanie działających agencji reklamowych. Wszystko już widzieliśmy, nie takie kryzysy przetrwaliśmy. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, świeżych pomysłów, otwartych głów. Jako agencja reklamowa full-service mamy w swoich strukturach dom mediowy, agencję reklamową, agencję marketingu internetowego, doświadczenie w PR, organizacji eventów i marketingu bezpośrednim. Od wielu lat otrzymujemy najwyższe noty w przeprowadzanych przez Media Marketing Polska badaniach agencji reklamowych; odebraliśmy wyróżnienie w kategorii Agencja Roku 2022 oraz 2025; szczycimy się tytułami Diamentów Forbes 2024 i 2025. Zajrzyj na www.mtrmedia.com.pl a dowiesz się o nas więcej.
- Planować i prowadzić kampanie reklamowe online z wykorzystaniem Google Ads i DV360,
- Analizować potrzeby klientów i tworzyć propozycje działań,
- Angażować się w rozwój nowych projektów digitalowych.
- Praktyka w reklamie internetowej (minimum 3 lata),
- Doświadczenie z kampaniami mobilnymi i programmatic,
- Znajomość Google Analytics oraz narzędzi do zakupu mediów,
- Swobodna komunikacja po angielsku i bardzo dobra znajomość języka polskiego.
- Wynagrodzenie zgodne z Twoimi umiejętnościami,
- Samodzielność, ciekawe projekty i realne możliwości rozwoju,
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie zespołu i dobra energia w biurze.