Digital Media Planner
WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.
W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.
Gdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?
Wavemaker to marka agencyjna przynależąca do WPP Media. Wspiera rozwój marek, zmieniając sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje i doświadczają świata – dzięki mediom, treściom i technologiom. Nasza nazwa to jednocześnie nasza misja i sposób działania. Najlepiej współpracuje nam się z odważnymi markami i ludźmi, którzy nie boją się wyzwań – by razem docierać dalej i działać szybciej.
Na co dzień będziesz m.in.:
- planować i wdrażać działania mediowe, dostosowane do kanałów online i/lub offline,
- śledzić efektywność kampanii, analizować dane i wprowadzać propozycje udoskonaleń,
- budować partnerskie relacje z Klientem poprzez doradztwo, rozumienie jego potrzeb i dostarczanie dopasowanych rozwiązań,
- wspierać synergię między działami, koordynując działania i zapewniając sprawną współpracę.
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej lub w branży komunikacji marketingowej,
- dobra znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
- swobodne posługiwanie się PowerPointem i Excelem,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- analityczne podejście i chęć do zgłębiania danych w poszukiwaniu kluczowych informacji.
- ...świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli myślisz nieszablonowo, jesteś kreatywny/a i cenisz pracę zespołową. Szukamy prawdziwych team playerów, którzy wspierają innych i razem osiągają cele.
Czego możesz spodziewać się po nas?
- umowy o pracę,
- pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
- benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,
- zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
- workation po pół roku pracy,
- cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
- cyklicznych spotkań integracyjnych,
- rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH,
- technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
- programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
- możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
- świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
- wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
