Doradca / Doradczyni ds. serwisu i usług
Doradca / Doradczyni ds. serwisu i usług
- wykazujesz się otwartością i życzliwością
- posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zwłaszcza w sprzedaży i nadzorowaniu usług
- jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
- potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
- umiesz pracować z programami lojalnościowymi, masz doświadczenie w analizowaniu i proponowaniu rozwiązań zwiększających satysfakcję klienta
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
- sprzedaż i monitorowanie przebiegu usług montażowych, od zamówienia do zakończenia projektu
- przyjmowanie i realizacja reklamacji usług klientów, współpraca z innymi działami w tym obszarze
- dbałość o przepływ informacji między działami sklepu, klientem a wykonawcą usługi
- analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań usługowych
- budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
- pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.