Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej (m/k)
Dla naszego Klienta, - lidera branży telekomunikacyjnej szukamy osób, które wiedzą, jak rozmawiać z klientem i nie boją się działać sprzedażowo. Jeśli już pracowałeś/aś w sprzedaży i szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności naprawdę się liczą – zapraszamy !
- Odbieranie połączeń, rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie,
- Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami,
- Aktywowanie i dezaktywowanie różnych opcji na kontach klientów,
- Proponowanie nowych usług klientom, skutkujące uzyskiwaniem wysokich prowizji !
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (to dla nas bardzo ważne),
- Swobodna komunikacja, umiejętność "złapania kontaktu" z Klientem,
- Sprawna obsługa komputera,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej,
- Punktualność i odpowiedzialność,
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od 05.08.2025 r.
- Umowa o pracę od pierwszego dnia szkolenia,
- 28,00 zł brutto/h na start + premie jakościowe (500–1500 zł brutto co kwartał),
- Dodatkowe premie sprzedażowe – bez górnego limitu, zależą tylko od Ciebie ! Najlepsi pracownicy zarabiają premie powyżej 5000,00 zł brutto,
- Profesjonalne szkolenie i wsparcie trenera, a potem kierownika,
- Możliwość pracy hybrydowej po stacjonarnym wdrożeniu,
- Grafik zmianowy – praca między 6:00 a 23:00,
- Służbowy laptop,
- Super benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, darmowe kursy językowe, zniżka 50% na usługi telekomunikacyjne, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (m.in wyjazdy zagraniczne),
- Imprezy firmowe, eventy i dobra atmosfera w pracy,
- Szansa na zdobycie konkretnego, znaczącego doświadczenia zawodowego, pożądanego na rynku pracy.