Doradca Klienta ds. HoReCa Foodservice
POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych,
 - tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,
 - prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,
 - realizacja planów sprzedaży krótko i długo terminowych,
 - profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego.
 
Nasze wymagania
- komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność nawiązywania relacji biznesowych,
 - bardzo dobra organizacja pracy,
 - umiejętności analityczne i negocjacyjne,
 - umiejętność korzystania z komputera – znajomość pakietu MS Office (w tym MS Excel),
 - aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
 - dyspozycyjność i posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B,
 - nastawienie na zdobycie doświadczenia w sprzedaży dla dynamicznie rozwijającego się rynku gastronomicznego.
 
- doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,
 - znajomość rynku gastronomicznego.
 
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
 - samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
 - prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
 - dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
 - atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
 - możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
 - kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
 - pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
 - możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
 - zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
 
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
