Doradca klienta w sklepie odzieżowym
Firma C&A jest w czołówce marek modowych już od momentu jej założenia przez braci Clemensa i Augusta w 1841 roku. Zawsze szliśmy z duchem czasu – od wprowadzenia ubrań gotowych do noszenia, kiedy normą było szycie na miarę, do spopularyzowania minispódniczek w latach 60., wprowadzenia Com-bikini w latach 70., biobawełny na początku 2000 r. i pierwszej odzieży z certyfikatem Cradle-to-Cradle na poziomie Gold w 2017 r. – czyniąc stylowe i wysokiej jakości ubrania dostępnymi dla każdego. Podczas gdy C&A i otaczający nas świat zmieniały się przez dziesięciolecia, jedno pozostało niezmienne: nasze zaangażowanie w oferowanie zrównoważonej i jakościowej mody dla całej rodziny.
Dążymy do tego, aby przyszły przemysł modowy był bardziej innowacyjny i zrównoważony, czyli taki, który bazuje na obiegu zamkniętym i promuje pełny cykl życia odzieży od jej użytkowania po ponowne wykorzystanie i nadanie jej kolejnego życia.
C&A propaguje równe szanse dla osób o różnym pochodzeniu i tożsamości. Jesteśmy kierowani przez zrównoważony pod względem płci zarząd zaangażowany w budowanie zróżnicowanej i integracyjnej organizacji, w której każdy może stać się swoim najlepszym "ja". Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, niepełnosprawność, tożsamość płciową, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, rasę, religię lub przekonania, status rodzicielski i rodzinny ani żadną inną cechę chronioną. Zapraszamy do składania aplikacji kobiety, mężczyzn i niebinarnych kandydatów ze wszystkich grup etnicznych i środowisk społeczno-ekonomicznych. Zachęcamy do aplikowania osoby należące do grup niedoreprezentowanych.
- Proaktywna obsługa i wsparcie klientów w zakresie doboru stylizacji, kroju oraz rozmiarów
- Pomoc klientom w odnajdywaniu produktów w sklepie stacjonarnym oraz online z użyciem dostępnych narzędzi
- Dbałość o estetyczny wygląd sklepu oraz ekspozycję towarów, we współpracy z visual merchandiserami
- Obsługa kasy, przymierzalni oraz dbanie o prawidłowe ometkowanie produktów
- Znajomość i promowanie bieżących akcji sprzedażowych
- Otwarta osobowość i naturalne podejście do klienta
- Zainteresowanie modą i aktualnymi trendami
- Umiejętność pracy w zespole oraz chęć wzajemnego wspierania się
- Gotowość do ciągłego rozwoju i zdobywania nowej wiedzy w zakresie sprzedaży i handlu
- Mile widziane doświadczenie w handlu detalicznym lub w branży mody
- Stabilne zatrudnienie w branży odzieżowej
- Dostęp do szkoleń, w tym z zakresu obsługi klienta i stylizacji
- Zniżkę pracowniczą na produkty firmy
- Atrakcyjny pakiet benefitów, dostosowany do lokalnych warunków
- Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktur firmy