Doradca serwisowy
Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków
- Opieka nad klientem serwisu w salonie dealerskim (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, itp.);
 - Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług serwisowych) oraz celów jakościowych;
 - Identyfikowanie potrzeb Klienta i aktywne doradztwo;
 - Budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami;
 - Współpraca z zespołem serwisowym;
 - Rozpatrywanie reklamacji;
 - Systematyczne raportowanie aktywności w systemie CRM;
 - Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi.
 
- Wykształcenie techniczne (technikum samochodowe/uczelnia techniczna);
 - Doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej lub pracy z produktem z sektora premium (dodatkowy atut);
 - Nastawienie na cel i motywacja do pracy;
 - Ugruntowana wiedza na temat samochodów;
 - Komunikatywność, otwartość na pracę z ludźmi,
 - Dobra znajomość pakietu MS Office;
 - prawo jazdy min. kat. B
 
- Zdobycie doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku motoryzacyjnym na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie,
 - Elastyczna forma zatrudnienia w zależności od preferencji: umowa o pracę lub kontrakt B2B,
 - Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premie/prowizje) oparte na wynikach,
 - Szeroki wybór szkoleń produktowych mający na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
 - W związku z wewnętrznym systemem rekrutacji jest możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy,
 - Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
 - Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup samochodu.
 
