Doradca Serwisu / Lider Zmiany
- Zarządzasz relacjami z klientem i organizujesz pracę zespołu serwisowego,
- Koordynujesz cały proces napraw – od otwarcia zlecenia, przez kosztorys po fakturę,
- Pilnujesz dokumentacji, jakości, terminów i efektywności wykonanych prac,
- Rozwijasz siebie, masz nastawienie na doskonalenie swojej pracy,
- Trzymasz rękę na budżecie, raportujesz wyniki i przestrzegasz standardów DAF
- Dbamy wspólnie o dobre relacje z klientami (i o ich powrót!).
- Masz już takie doświadczenie? Oto zadania jakie mogą stawać przed Tobą w przyszłości:
- Zarządzanie zespołem i dbanie o dobrą organizację pracy,
- Stawianie celów i motywowanie zespołu do działania, rozwój kompetencji, np. delegowanie na szkolenia,
- Zarządzanie budżetem, kontrola kosztów, optymalizacje itp.
- Wykształcenie techniczne lub doświadczenie mechaniczne,
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację zadań, chęć rozwoju,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoka kultura osobista i silna motywację do pracy,
- Znajomość technik sprzedaży mile widziana.
- Umowę o pracę w międzynarodowej firmie nastawionej na rozwój i wsparcie pracowników.
- Ciekawą pełną wyzwań, różnorodną pracę, kontakt z nowoczesnymi technologiami.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szeroki pakiet szkoleń.
- Dogodną lokalizację, miejsce parkingowe
- Bogaty pakiet socjalny, dofinansowanie do urlopu, bony świąteczne, dofinansowanie do karty MultiSport, prywatna opieka medyczna.
- Opieka medyczna,
- Dofinansowanie do wypoczynku,
- Dodatek na święta,
- Dofinansowanie do karty sportowej,
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,