Dyrektor Jakości i Reklamacji

Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: dzisiaj

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja...

SZCZEGÓŁY OFERTY

pomorskie / Gdynia

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-08-22

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...

SZCZEGÓŁY OFERTY

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-08-21