Dyrektor Hali Sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- optymalizacja i nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,
- rozwój sprzedaży, prowadzenie kontroli i zapewnienie realizacji celów finansowych oraz sprzedażowych,
- analiza wyników sprzedażowych,
- nadzór nad infrastrukturą i bezpieczeństwem w hali sprzedaży,
- zarządzanie Pracownikami.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość branży handlowej,
- minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostką sprzedażową w handlu wielkopowierzchniowym,
- umiejętność zarządzania dużymi zespołami pracowniczymi, planowania i organizacji pracy,
- zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz umiejętność analizy danych i strategicznego myślenia,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- gotowość do odbywania podróży służbowych.
Mile widziane
- znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego.
Pracując z nami otrzymasz
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
- wsparcie i rozwój pod okiem doświadczonych Pracowników,
- szeroki pakiet szkoleń (m.in. szkolenia menedżerskie, z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, z rozwoju osobistego),
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.