Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: 2025-08-22

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja...

SZCZEGÓŁY OFERTY

pomorskie / Gdynia

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-08-22

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...

SZCZEGÓŁY OFERTY

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-08-21