Dyrektor Oddziału w branży elektrotechnicznej
- Kierowanie pracą podległej jednostki oraz zarządzanie zespołem pracowników;
- Motywowanie i rozwijanie umiejętności pracowników;
- Realizowanie planów i celów sprzedażowych dla oddziału;
- Nadzorowanie procesów sprzedaży i obsługi klienta;
- Nadzór nad działaniami operacyjnymi oddziału, w tym logistyką i magazynowaniem;
- Kontrola kosztów i budżetu oddziału;
- Zapewnienie wysokiej jakości usług i produktów;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Dostawcami i Kluczowymi Klientami.
- Znajomości branży elektrotechnicznej, elektrycznej i/lub automatyki przemysłowej - jest to warunek konieczny;
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym lub oddziałem;
- Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne;
- Kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta (usługi, produkty, B2B);
- Umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami.
- Samochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia do pracy;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- Dofinansowanie aktywności sportowej.