Dyrektor Oddziału
- wyższe wykształcenie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (menedżerskim/dyrektorskim) w branży usług czystościowo- porządkowych - min. 5 lat,
- doświadczenie w zarządzaniu kontraktami z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w zarządzaniu kontraktami komercyjnymi
- profesjonalizm w utrzymywaniu relacji z kluczowymi klientami,
- optymalne zarządzanie kosztami, poprzez kadrę kierowniczą
- umiejętność delegowania zadań,
- wysoka kultura osobista, samodzielność i zaangażowanie,
- doskonała organizacja czasu pracy,
- dyspozycyjność i otwartość na konieczność odbywania częstych podróży służbowych,
- prawo jazdy kat. B
- interesującą pracę, pełną ambitnych wyzwań w nowocześnie zarządzanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów,
- narzędzia pracy (samochód służbowy do korzystania w celach służbowo-prywatnych oraz telefon i laptop)
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport
