Pracownik ds. obsługi klienta

obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

SZCZEGÓŁY OFERTY

podkarpackie / Łańcut

,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta

Wsparcie administracyjne działań firmy - praca w sekretariacie Prowadzenie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmy Tworzenie i publikowanie treści na profilach firmy w mediach społecznościowych Planowanie i realizacja kampanii marketingowych w...

SZCZEGÓŁY OFERTY

kujawsko-pomorskie / Toruń, Św. Katarzyny 4

FUNDACJA AKADEMII NAUKI BAZA

Data dodania: dzisiaj

Specjalista do spraw obsługi klienta

Prowadzenie dokumentacji, sporządzanie ofert, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż stolarki. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Rybnik

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Data dodania: dzisiaj