Ekspert ds. Otwarć Sklepów
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór, koordynacja i samodzielne ustawianie (montaż) wyposażenia zgodnie z zatwierdzonymi wytycznymi.
- Samodzielne uzupełnienie ewentualnych braków wyposażenia. W przypadku remodelingów przesuwanie wyposażenia.
- Zamawianie towarów w związku z otwarciem sklepu.
- Szkolenie pracowników z zakresu ułożenia towarów. W przypadku sklepów franczyzowych doradztwo w zakresie asortymentu lokalnego oraz nauka robienia zamówień.
- Uczenie franczyzobiorców pracy w naszych systemach.
- Nadzór nad montażem dekoracji.
- Organizacja degustacji podczas otwarcia sklepu.
- Uporządkowanie i wywiezienie zbędnego wyposażenia.
- Zarządzanie pracownikami franczyzobiorcy lub delegowanymi pracownikami sklepów własnych.
- Znajomość towarów (napoje, artykuły spożywcze świeże i trwałe, kosmetyki, artykuły do higieny).
- Umiejętność zarządzania personelem.
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
- Chęć pracy w dynamicznym środowisku.
- Zadaniowy czas pracy.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony.
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym.
- Zniżkę na zakupy w Carrefour.
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
- Pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.