Facility Manager / Manager Techniczny
STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego.
- budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
- zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy
- nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze
- odpowiedzialność w zakresie PPM (przeglądy i konserwacje)
- optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
- utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem/ zarządcą obiektu
- rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
- raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, analizy zużyć mediów
- wykształcenie min. średnie techniczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
- 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z technicznym utrzymaniem obiektów
- kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
- mile widziana umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- prawo jazdy kat. B
- zaangażowanie, samodzielność
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na umowę zlecenia
- opiekę zdrowotną Luxmed, ubezpieczenie, Multisport
- bardzo dobrą atmosferę nastawioną na rozwój i dzielenie się wiedzą