Główny specjalista ds. księgowości budżetowej i sprawozdawczości
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1.Obywatelstwo polskie,2.Wykształcenie wyższe i minimum 4 lata stażu pracy w księgowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego,3.Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,6.Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,7.Nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista,8.Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1.Preferowane wykształcenie o kierunku rachunkowość, ekonomia, lub administracja,2.Elastyczność, samodzielność, komunikatywność,3.Umiejętność pracy w zespole,4.Umiejętność koncentracji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,5.Zdolność dobrej organizacji pracy, kreatywność, dyspozycyjność,6.Umiejętność analizy problemów i wyciągania wniosków,7.Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej wyniki,8.Znajomość przepisów prawa: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz powiązanych rozporządzeń wykonawczych, w szczególności dotyczących zasad rachunkowości budżetowej, klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy umiejętność właściwej interpretacji przepisów z zastosowaniem w praktyce,9.prawo jazdy kat. B.
Nowa Sól
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 040 do 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
