Główny specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość oprogramowania: SAP, InContact, NEX, Conexiom. Wymagana umiejętność współpracy z zespołem, precyzyjność.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach