Główny specjalista ds. zakupów
- zapewnienie realizacji zakupów i dostaw materiałów i części zamiennych do tramwajów lub części zamiennych do infrastruktury torowo – sieciowej, pozostałych materiałów ogólnodostępnych, środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej/roboczej i umundurowania,
- weryfikację, realizację i analizę planów zapotrzebowań materiałowych składanych przez jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
- analizę rynku w zakresie aktualizacji cen materiałów, towarów i części zamiennych zawartych w planach zapotrzebowania oraz szacowania wartości zamówień,
- przygotowywanie dokumentacji zakupowej zgodnie z obowiązującymi aktami wewnętrznego zarządzania w Spółce,
- prowadzenie za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej postępowań zakupowych wg Ogólnych Warunków Zakupu Materiałów,
- prowadzenie, przy wsparciu merytorycznym komórek/jednostek organizacyjnych Spółki, postępowań przetargowych,
- prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami,
- analizę stanów magazynowych, kontrolę i optymalizację ich poziomu,
- monitorowanie rotacji towarów i minimalizację nadmiarów,
- analizę rynku w celu zapraszania do współpracy nowych dostawców,
- wprowadzanie usprawnień w procesie zakupowym,
- uczestnictwo z ramienia Biura w zespołach opracowujących zasady dostaw, ewidencji materiałów oraz programów komputerowych dotyczących zaopatrzenia/zakupów.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy na czas określony w celu zastępstwa (posiadamy obecnie 2 wolne etaty),
- wynagrodzenie w przedziale: 10800 – 11400 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego technicznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 5 lat doświadczenia w przygotowywaniu, realizacji lub nadzorze procesów zakupowych,
- znajomości przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- bardzo dobrej znajomości programu MS Excel,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywności i umiejętności współpracy.