Główny Specjalista (Samodzielny Specjalista ds. Technologicznych)
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Samodzielne stanowisko ds. Technologicznych)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- przeprowadzanie i koordynacja analiz, diagnoz i badań przy użyciu wiedzy specjalistycznej i opracowywanie na ich podstawie raportów i opinii ważnych dla podejmowania decyzji dla Spółki oraz realizacji podstawowych zadań operacyjnych
- udział w tworzeniu Planu Remontów oraz Planu Inwestycyjnego, jak też nadzór nad realizacją zadań remontowych oraz modernizacyjnych z obszaru zakładu
- udział w tworzeniu Planu Zakupu Materiałów Eksploatacyjnych, Planu Zakupu Usług oraz Planu Zakupu Środków Trwałych, jak też nadzór realizacją zadań usługowych z obszaru zakładu
- realizacja zadań związanych z obsługą, utrzymaniem i doskonaleniem aplikacji i systemów informatycznych użytkowanych w Spółce
- udział merytoryczny w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej obszaru działania jednostki funkcjonalnej / komórki organizacyjnej
- nadzorowanie i egzekwowanie zgodnego z umowami wykonywania usług przez firmy zewnętrzne
- weryfikacja i analiza danych technicznych, procesowych oraz kontrola poprawności prowadzenia baz danych oraz rejestrów
- przygotowywanie planów, założeń, raportów, sprawozdań, zestawień, wykazów, analiz, instrukcji i koncepcji merytorycznych wynikających ze specjalizacji stanowiska
- przygotowywanie we współpracy z odpowiednimi jednostkami funkcjonalnymi / komórkami organizacyjnymi Spółki projektów korespondencji oraz wniosków składanych do instytucji zewnętrznych, w tym m.in. urzędami, instytucjami kontrolnymi, instytucjami finansowymi, podwykonawcami i jednostkami otoczenia rynkowego Spółki
- opracowywanie nowych założeń rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych, które są ujęte w planie zadań jednostki funkcjonalnej / komórki organizacyjnej lub są związane z zakresem podstawowych dziedzin działalności Spółki
- uczestnictwo w czynnościach kontrolnych oraz udzielanie informacji kontrolerom Inspekcji Ochrony Środowiska w oparciu o wydawane upoważnienia
- stały nadzór nad przebiegiem procesu technologicznego w zakresie oczyszczania ścieków oraz analiza wyników pracy oczyszczalni na podstawie wyników laboratoryjnych
- wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia lub pokrewne
- wiedza i doświadczenie zawodowe w zakresie technologii i analityki oczyszczania ścieków
- minimum 3 lata stażu na podobnym stanowisku
- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym, oraz innych urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- znajomość zagadnień z zakresu ustaw: Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, O odpadach, O zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawo zamówień publicznych
- samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.