Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zakres zadań
- Przygotowuje wkłady do dokumentacji zamówień publicznych dotyczących działań informacyjnych oraz współpracuje z wykonawcami w ramach zawartych umów, nadzorując jakość i zgodność realizowanych materiałów z założeniami komunikacyjnymi.
- Opracowuje, analizuje i przygotowuje treści niezbędne do realizacji działań projektowych. Tworzy oraz redaguje materiały komunikacyjne i PR (m.in. artykuły, poradniki, prezentacje, treści do mediów społecznościowych, briefy, materiały wideo i inne).
- Utrzymuje bieżącą współpracę i kontakty robocze z Biurem Komunikacji MZ, przedstawicielami mediów oraz wykonawcami zewnętrznymi (np. grafikiem, tłumaczem), wspierając realizację działań informacyjnych.
- Przygotowuje i publikuje treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, zapewniając rzetelne informowanie opinii publicznej o realizowanych projektach. Dokonuje korekt językowych, tworzy teksty w prostym języku oraz dostosowuje materiały do standardu WCAG.
- Wspiera działania komunikacyjne personelu projektowego w ramach aktywności krajowych i międzynarodowych, dbając o spójność komunikatów i ich zgodność ze strategią PR projektów.
- Przygotowuje sprawozdania z realizacji planów działań informacyjnych i edukacyjnych, umożliwiając ocenę skuteczności, poprawności i terminowości zaplanowanych aktywności.
- Współtworzy, rozwija i wdraża strategie komunikacji projektowej, zgodnie z wytycznymi i decyzjami kierownictwa Departamentu, dbając o spójność przekazu i realizację celów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu filologii, nauk społecznych, dziennikarstwa lub marketingudoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w mediach lub komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za komunikację, marketing, promocję kampanii.
- Znajomość programów unijnych w ochronie zdrowia
- Tworzenie tekstów upowszechniających w języku polskim i angielskim
- Tworzenie komunikatów medialnych i treści do mediów społecznościowych oraz briefów z użyciem prostego języka
- Umiejętność przeprowadzania kampanii edukacyjnych
- Znajomość narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji z odbiorcami
- Umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
- Praca w zespole i komunikatywność
- Umiejętność tworzenia grafik oraz materiałów video i tzw. rolek
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie w zakresie działań marketingowych
