Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Sporządza i nadzoruje realizację wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowuje dokumentację przetargową, w tym m.in. analizy rynku, analizy potrzeb i wymagań, opisy przedmiotu zamówienia, projektowane postanowienia umowy.
- Wspiera kierownictwo Centrum w opracowywaniu planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacji.
- Sprawuje nadzór nad wypełnianiem postanowień podpisanych umów w związku z realizacją zadań Centrum.
- Śledzi zmiany prawne z zakresu prawa zamówień publicznych.
- Wspiera kierownictwo Centrum w tworzeniu i nadzorowaniu wykonania wydatków Centrum w zakresie zamówień publicznych.
- Współpracuje – w ramach wsparcia Zespołu - z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji działań promocyjnych w ramach kampanii promujących programy rządowe oraz działania rządu.
- Wspiera pracowników Zespołu w zakresie promocji programów rządowych oraz promocji działania Rady Ministrów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, negocjowanie, myślenie analityczne
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE EU: Secret UE/EU Secret NATO: NATO Secret lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza z zakresu: zasad komunikacji społecznej i działania mediów, specyfiki nowoczesnych narzędzi promocji, aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie
- Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność