Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: brak.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z planowaniem i wykonaniem budżetu Departamentu w układzie tradycyjnym i zadaniowym, w tym w zakresie środków pozyskanych z Unii Europejskiej na potrzeby projektów realizowanych w ramach Departamentu
- Weryfikuje poprawność opisów faktur i rachunków w ramach zawartych z wykonawcami umów pod względem wskazanych źródeł finansowania i terminów płatności
- Uczestniczy w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów umów
- Przygotowuje materiały dla Kontrolerów Najwyższej Izby Kontroli, audytu, kontroli wewnętrznej oraz innych organów kontroli w zakresie budżetu komórki organizacyjnej
- Opiniuje projekty aktów prawnych i rozwiązań systemowych
- Realizuje sprawy związane z przygotowaniem i aktualizacją wieloletniego Planu Finansowego Państwa, a także związane z bieżącym dostosowaniem Planu Finansowego Departamentu do realizowanych zadań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC; obowiązujących przepisów z zakresu finansów i zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustaw: o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo o ruchu drogowym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych
- Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe