Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Zagrożenie korupcją;
- Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
Zakres zadań
- Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej. Organizuje konkursy o tematyce profilaktycznej, kampanii edukacyjnych i tym podobnych akcji prowadzonych w szkołach i wyższych uczelniach.
- Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowania wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjnopromocyjne
- Realizuje kampanie społeczne dotyczące zdrowia; współpracuje z nadawcami w zakresie promocji ochrony zdrowia oraz realizuje zakup mediów w tv i radio, prasie. Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.
- Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
- Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów (w tym organizacja i udział w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcji komunikacji w ramach kampanii społecznych, w celu promocji polityki zdrowotnej urzędu w mediach.
- Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
- Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
- Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń,
- Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych,
- Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa
- Znajomość rynku mediów
- Znajomość narzędzi marketingowych
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy w zespole