Główny specjalista
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca w wymuszonej pozycji ciała,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie korupcją,
- Praca pod presją czasu,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Księguje dokumenty dotyczące wydatków budżetowych z różnych źródeł finansowania tj. m.in. rezerw celowych, finansowanych lub współfinansowanych ze środków europejskich oraz innych źródeł zagranicznych, w układzie tradycyjnym i zadaniowym,
- Księguje w systemie finansowo - księgowym zobowiązania i wyciągi bankowe,
- Księguje zaangażowanie wydatków budżetowych na podstawie otrzymanych od wydziałów merytorycznych comiesięcznych informacji,
- Sporządza sprawozdania budżetowe (miesięczne, kwartalne oraz roczne) w ujęciu tradycyjnym klasyfikacji budżetowej oraz ujęciu zadaniowym w oparciu o wytyczne Ministra Finansów oraz wprowadza do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa „TREZOR" dane dotyczące sprawozdań,
- Sporządza informacje, zestawienia, specyfikacje wydatków budżetowych, na podstawie ewidencji księgowej,
- Uzgadnia salda kont księgowych dotyczące wydatków budżetowych oraz salda rozrachunków publicznoprawnych,
- Uczestniczy w tworzeniu wewnętrznych procedur oraz koncepcji realizacji zadań zasad dotyczących zasad prowadzenia rachunkowości jednostki,
- Przygotowuje dokumenty księgowe do archiwizowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 3 lata w obszarze rachunkowości budżetowej
- Posiadanie wiedzy z zakresu bardzo dobrej znajomości ustaw: -o rachunkowości, -o finansach publicznych, - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, -o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych,
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa w praktyce, organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia, komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości: ustawy o Policji w zakresie dotyczącym organizacji Policji,