Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.
- Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.
- Użytkowanie sprzętu biurowego.
- Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.
- Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
- Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim.
Zakres zadań
- Bierze udział w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Ministerstwa Przemysłu bądź najmowanych na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków.
- Realizuje zadania mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem
- Bierze udział w rozliczeniu kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości (m.in. kosztów związanych z dostawą mediów, opłat eksploatacyjnych, opłat czynszowych).
- Nadzoruje i kontroluje realizację umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących m.in. utrzymania czystości w obiekcie, ochrony fizycznej obiektów oraz innych niezbędnych do w pełni funkcjonalnego korzystania z nieruchomości na potrzeby Ministerstwa Przemysłu.
- Bierze udział w sporządzaniu zestawień i analiz mających na celu określenie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej nieruchomości.
- Wykonuje czynności właściwych ze względu na rolę Biura Dyrektora Generalnego jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe o kierunku: zarządzanie nieruchomościami lub zamówienia publiczne