Helpdesk Operator
- Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
- Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
- Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
- Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
- Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
- Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Komunikowanie się z globalnymi zespołami, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (poranna, popołudniowa - zdalnie, nocna- zdalnie) (8-16, 16-24, 24-8)
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
- Umiejętność oceny i rozwiązywania problemów
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
- Pozytywne nastawienie
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w systemie hybrydowym (8-16, 16-24, 24-8)
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).