HR Generalist

Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa procesów płacowych i administracyjnych w Polsce
- Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, podatków i składek ZUS
- Obsługa zatrudnień, zakończeń umów, zwolnień i urlopów
- Współpraca z działem finansów – raportowanie i uzgodnienia
- Wsparcie rekrutacji i organizacja szkoleń
- Realizacja projektów HR oraz usprawnianie procesów
- Dostarczanie informacji w sprawach HR w Polsce
- Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku HR Generalist (HR twardy i miękki)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Aktualna wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
- Umowę o pracę na czas nieokreślony podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
- Pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu po wdrożeniu
- Roczny program premii
- Roczny program podwyżek oparty na obiektywnych kryteriach
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w rozwoju zawodowym
Oferta dotyczy pracy stałej.