Informatyk
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Zagrożenie korupcją
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury w nocy, niedziele i święta, możliwa praca w porze nocnej)
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Zajmuje się wsparciem w zarządzaniu zgłoszeniami użytkowników środowiska informatycznego, w tym: bezpośrednio wspiera użytkownika IT oraz użytkowników całodobowej infolinii RPP, podejmuje i opisuje zgłoszenia w środowisku wspomagającym proces zarządzania incydentami, obsługuje zgłoszenia, zajmuje się prowadzeniem diagnozy i stosowaniem znanych rozwiązań mających na celu przywrócenie funkcjonowania systemów, administruje obiektami IT w usłudze Active Directory.
- Wspiera w prowadzeniu prac związanych z wyposażaniem stanowisk pracy w sprzęt informatyczny i jego eksploatacją w tym: konfigurowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sprzętu i oprogramowania, utrzymywaniem w pełnej sprawności technicznej wszystkich urządzeń IT.
- Pomaga w zakresie prac związanych z diagnozowaniem, naprawą, monitorowaniem usług serwisowych oraz sprzętu komputerowego w tym: diagnozowaniem usterek sprzętu informatycznego, prowadzeniem wewnętrznego serwisu sprzętu informatycznego, w tym m.in.: demontaż i montaż podzespołów, wymiana komponentów, opiniowanie zasadności i proponowanie sposobów napraw, ocena i opis uszkodzeń oraz przygotowanie urządzeń do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie ewidencji w przedmiotowym zakresie.
- Bierze udział w prowadzonych pracach związanych z nabywaniem w trybie zamówienia publicznego sprzętu komputerowego w tym: prowadzeniem analizy rynku w zakresie zaspakajania potrzeb IT, wynikających z realizacji zadań statutowych Urzędu, wsparciem w opracowywaniu opisu przedmiotu zamówienia sprzętu informatycznego.
- Prowadzi bazę konfiguracji (CMDB) z wykorzystaniem środowiska informatycznego w tym: zajmuje się aktualizacją bazy w oparciu o zgłaszane wnioski o przemieszczenia, analizą bazy w zakresie poprawności i aktualności danych, uzupełnianiem/usuwaniem rekordów bazy o nowe/zlikwidowane obiekty IT, monitowaniem użytkowników w zakresie aktualizacji dokumentacji dotyczącej przemieszczania sprzętu IT niezgodnie z procedurami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze HelpDesk, pierwszej linii wsparcia informatycznego
- Znajomość zagadnień administracji usług DNS, DHCP, IIS, RDP
- Doświadczenie w pracy w środowisku domenowym Active Directory
- Znajomość środowiska Windows Serwer
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe