Inspektor BHP
- Realizacja zadań określonych przez rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. dotyczące służby BHP.
- Kontrola przestrzegania przepisów BHP na kontrakcie, doradztwo w zakresie warunków pracy.
- Egzekwowanie obowiązującej polityki BHP.
- Wspieranie procesu oceny ryzyka zawodowego.
- Opiniowanie dokumentów kontraktu pod kątem BHP.
- Uczestnictwo w postępowaniach powypadkowych.
- Realizacja wewnętrznych kontroli BHP.
- Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP.
- Nadzór nad pomiarami środowiska pracy.
- Przygotowywanie raportów stanu BHP.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami BHP.
- Inicjowanie projektów na rzecz kultury bezpieczeństwa pracy.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie BHP lub studia podyplomowe z tego zakresu.
- Minimum 2 lata doświadczenia w służbach BHP, preferencyjnie w branży budowlanej.
- Umiejętność prowadzenia szkoleń BHP.
- Znajomość zagadnień prawnych w zakresie bezpieczeństwa pracy.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Umiejętność asertywnej komunikacji i budowania relacji.
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Wsparcie merytoryczne od specjalistów.
- Dostęp do procedur i narzędzi pracy.