Inspektor ds. rozliczeń finansowo-księgowych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie.Kierunek/ specjalność ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowości budżetowej.Uprawnienia, umiejętności: doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie województwa, ustawy prawo zamówień publicznych , rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność stosowania właściwych przepisów prawa, samodzielność.
Zielona Góra
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 do 6 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
