Inspektor nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie Inspektoratu oraz praca w terenie. Praca z wykorzystaniem komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, aparatu fotograficznego, przyrządów pomiarowych oraz samochodu służbowego w terenie. Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku. Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osoby niepełnosprawnej. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w PINB z wykonywaniem zadań tożsamych pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik będzie wykonywać w ramach obowiązków służbowych.
Zakres zadań
- Prowadzenie kontroli i oględzin budów, robót budowlanych i obiektów budowlanych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków.
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma wpływające do urzędu.
- Przygotowywanie sprawozdań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ogólnobudowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
- Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Komunikatywność.
- Samodzielność.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Umiejętność samodzielnej obsługi komputera (pakiet Office), urządzeń biurowych i pomiarowych.
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność poprawnego komunikowania się w mowie i piśmie z interesantami, formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
- Umiejętność pracy w zespole.