Inspektor samodzielne stanowisko ds. oświaty
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe:2) staż pracy 3 lata;3) obywatelstwo polskie;4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorzadu terytorialnego;2) znajomość przepisów prawa, w szczególności z zakresu ustawy Prawo oświatowe, ustawy w systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym, na terytorium tego państwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postepowania administarcyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;3) znajomości programów: system informacji Oświatowej, Rejestr Żłobków, Centarlna Aplikacja Statystyczna;4) biegła umiejetność programów komputerowych w środowisku woindows i pokietu Office;5) cechy osobowości: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
Mieroszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia:
Godziny pracy: od godz. 7:00 do godz. 15:00Praca na stanowisku urzędniczymPraca biurowa z obsługą sprzętu m.in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonuPraca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
