Inspektor w wydziale inwestycji i infrastruktury
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)
Uprawnienia: nowe umiejętności nowe możliwości
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.);2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia;4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;5. wykształcenie wyższe, 6. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki budowlane, architektoniczne lub pokrewne);7. znajomość przepisów prawnych regulujących przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego, w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r., poz. 418) z aktami wykonawczymi;8. znajomość przepisów prawnych regulujących kwestie udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) wraz z aktami wykonawczymi oraz Kodeksu cywilnego;9. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;10. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;11. biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.Dodatkowe wymagania od kandydatów:1. znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem;2. co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;3. umiejętność wykonywania kosztorysów inwestorskich;4. doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem procesów inwestycyjnych, nadzorów inwestorskich, rozliczania inwestycji, koordynacji inwestycji;5. wiedza techniczna i ekonomiczna dotycząca przygotowywania dokumentów wymaganych dla prowadzenia procesów inwestycyjnych;6. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych;7. doświadczenie w udzieleniu zamówień publicznych finansowanych ze środków UE;8. doświadczenie i umiejętność pisania wniosków o środki zewnętrzne;9. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków;10. umiejętność pracy pod presją czasu;11. prawo jady kat. B.12. komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i kreatywność;13. odpowiedzialność i rzetelność;14. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność.Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/378
Mordy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach