Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy....

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Świętochłowice

BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min....

SZCZEGÓŁY OFERTY

łódzkie / Łódź

REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min....

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Data dodania: dzisiaj