Inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· praca przy monitorze ekranowym,
· praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30
· praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
· praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami budynku,
· stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,
· budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, odpowiednia szerokość drzwi i toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych).
Zakres zadań
- przyjmuje i rejestruje pocztę przychodząca i wychodząca, segreguje i wydaje pocztę. Nadzoruje obieg dokumentacji wpływającej do KPP w Bolesławcu oraz pocztę e-PUAP,
- Przygotowuje poczty resortowej oraz prowadzi nadzór nad jej prawidłowym obiegiem,
- przygotowuje przesyłki nadawane poprzez Pocztę Polską, wprowadza oraz prowadzi nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem programu Elektroniczny Nadawca,
- prowadzi ewidencję pieczęci i stempli używanych w jednostkach Policji powiatu bolesławieckiego oraz zapewnienie właściwego gospodarowania nimi,
- odbiera i wykonuje telefony, udziela informacji klientom, kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych KPP w Bolesławcu lub stanowisk pracy,
- przygotowuje do archiwizacji i brakowania dokumenty wytworzone w Podzespole Prezydialnym,
- zastępuje pracowników Podzespołu Prezydialnego w czasie ich nieobecności,
- zastępuje inspektora Podzespołu Administracyjno-Gospodarczego w przyjmowaniu i rozliczaniu oraz wpłat mandatów karnych nałożonych przez funkcjonariuszy, prowadzonych w systemie Izby Skarbowej,
- obsługuje urządzenia biurowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, zdolności organizacyjne,
- znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel)
- znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość Zarządzenia nr 1382 KGP z dnia 08.12.2005r. w sprawie pieczęci i stempli oraz tablic urzędowych i informacyjnych używanych w jednostkach organizacyjnych Policji.
- znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
- znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe