Inspektor
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
czynniki uciążliwe: pernamentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, wysiłek fizyczny, praca w stresie pod presją czasu.
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w dziennie: klienci składający dokumenty w sprawach realizowanych przez Wydział.
Inne: praca pod presją czasu, wysiłek fizyczny przy przenoszeniu korepomdencji.
Zakres zadań
- obsługa sekretariatu i kancelarii Wydziału tj. przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji, poczty elektronicznej i innych przesyłek wpływających do Wydziału, przekazywanie ich do dekretacji Dyrektorowi Wydziału lub bezpośrednio do kadry kierowniczej Wydziału w przypadku dokumentów niepodlegających dekretacji;
- prowadzenie terminarza spotkań i narad;
- rejestracja, skanowanie i podział korespondencji przychodzącej i wychodzącej w EZD w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale;
- udzielanie klientom rzeczowej i pełnej informacji w zakresie organizacji pracy oraz trybu załatwiania spraw w celu zapewnienia właściwej obsługi klientów Wydziału;
- współpraca z kancelarią Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w celu właściwego obiegu dokumentów w Urzędzie;
- dostarczanie korespondencji oraz jej odbiór z Kancelarii Głównej Urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- umiejętność bezpośredniej obsługi klienta i przekazywania w prosty sposób informacji klientom.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnej o klauzuli zastrzeżone;
- doświadczenie w pracy kancelaryjnej/sekretariatu;
- praca/staż w zakresie obsługi klienta.